30 DAGES PENGENE-TILBAGE-GARANTI

Med dinMusikskoles 30 dages pengene-tilbage-garanti kan du i fred og ro prøve et af vores onlinekurser uden at risikere noget som helst.

Finder du ud af, at kurset ikke er noget for dig, afslutter du dit abonnement på din elevside. Så sender du en e-mail til kundeservice@dinmusikskole.dk med besked om, at du vil have dine penge tilbage, sammen med dit navn og den e-mailadresse, du er registreret med i vores system. I løbet af nogle dage vil hele købesummen stå på din konto igen.

Det eneste du skal passe på er, at du ikke gemmer sange eller øvelser fra kurset på din egen computer eller printer noget fra kursushæftet. I så fald vil vores garanti bortfalde.

Fortrydelsesretten bortfalder ikke ved normalt brug af kursets online bog, instruktionsvideoer og Play-Along-Tracks.

Jeg syntes, at jeg har fået utrolig god service fra jer på alle måder. Der hvor andre (div. brancher) har manglet noget og måske til og med ”det lille ekstra”, har I været opfølgende til det yderste!!

— ELEV